Wednesday, May 11, 2011

BERSAMA TUAN GURU DR HARON DIN DI MEKAH

Saya dan rombongan yang berasingan telah berangkat ke Tanah Suci Mekah pada 28 April 2011. Berangkat melalui Bahrain kemudian ke Jedah dan terus ke Madinah. Pada 2 hb Mei berangkat ke Mekah hingga 9 Mei 2011. Saya bertemu Tuan Guru Dr Haron Din pada 6 hb Mei (Jumaat). Keesokan pagi 7 hb Mei saya mengikuti rombongan Tuan Guru menziarahi  Arfah, Mina, Muzdalifah, Gua Thur dan balik ke Mekah sebelum Zuhur di Masjidil Haram.8 hb selepas Asar Tuan Guru menyampaikan seramah kepada jamaah dari Malaysia di Hotel Hijaz, Mekah

Saya dan rombongan berlepas pulang ke tanah air pada 9 hb Mei 2011 melalui Bahrain dan selamat mendarat di KLIA 9.40 pagi Selasa 10 hb Mei 2011.

AlhamduliLLah Tuan Guru sihat, saya dan isteri juga sihat wal'afiat...
Bersama Tuan Guru di Padang Arafah

No comments:

Post a Comment